söndag 13 december 2009

Long time no see..

Var ett tag sen jag skrev minsan. Har inte riktigt orkat på sätt och vis.

Sitter nu på jobbet med en kopp kaffe och väntar på att klockan ska slå tolv så vi kan slå upp portarna och släppa in drösen av människor som står och hänger på låset. Eller de få tanterna som tagit sig ned från sina bostäder ovanför kanske..

iallafall så sitter jag nu bara och väntar. Har gått runt och städat lite så jag tycker att jag får sitta ned en stund. Var ju här redan halvtolv fast jag inte börjar förrän nu. Iallafall..

Jag hoppas på att denna dag går snabbt förbi. En tjejkompis till mig ska förhoppningsvis komma hem till mig efter jobbet, eller hon kommer redan innan jag slutat jobba så att vi åker hem tillsammans. Så ska vi fika och fira Lucia. Mys!

Det här med studentlivet alltså. Jag vet inte riktigt hur jag ska få det att gå runt. Den ekonomiska biten iallafall. Såg imorse att litteraurlistan redan kommit ut. Herregud...Blir så stressad. Nu är det ytterligare en herrans massa böcker som ska inhandlas. Denna gång ska jag gå ut på kurslitteratur.se för att se vad jag kan finna =)

Men nej hörni. Nu ska jag logga ut och påbörjja försäljningen av julklappar till andra lyckliga människor. Jag vill också hajulklappar från mitt jobb. hmmm...

Adios Amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar